Landingspagina

Wat houd dat nou in, een landingspagina?

In de digitale marketing wereld is een landingspagina een op zichzelf staande webpagina die speciaal is ontworpen voor een marketing- of advertentiecampagne. Het is waar een bezoeker “landt” wanneer ze op een Google AdWords-advertentie of organische zoekresultaten klikken.

Bestemmingspagina’s zijn ontworpen met één gericht doel: een Call to Action (CTA).

Deze eenvoud maakt van bestemmingspagina’s de beste optie voor het verhogen van de succespercentages van bijvoorbeeld uw Google AdWords-campagnes.

Specifieke bezoekers creëren

Ook kunt u specifieke landingspagina’s maken wanneer u potentiële klanten wilt bereiken binnen een bepaalde regio of stad. De opbouw en inrichting van de pagina is dan zo gevormd dat deze zo goed mogelijk wordt gevonden door de potentiële klant uit bijvoorbeeld de omgeving van Wageningen! Hiervoor genoemd is een voorbeeld van een landingspagina speciaal gericht op potentiële klanten rond onze vestigingsplaats.

Als u het verschil tussen een bestemmingspagina en de andere pagina’s op uw website, zoals uw startpagina, volledig wilt begrijpen, is het belangrijk om rekening te houden met de verschillen tussen organisch verkeer en betaald zoekverkeer!

De zogeheten landingspagina’s kunnen de bezoekersaantallen van uw bedrijfssite aanzienlijk verhogen. Door op de klant in te spelen wanneer deze oprecht geïnteresseerd is in de diensten en / of producten die u aanbiedt!

Benieuwd wat wij van Markethinq hierin voor u kunnen betekenen? Neem dan nu vrijblijvend contact met ons op en bespreek met ons de mogelijkheden!