Wij werken met een vaste prijs met betrekking tot de templates. Dit geldt voor zowel de websites als de webshops. Los van de vaste prijs voor deze producten is het mogelijk om een strippenkaart af te nemen. Hiermee koop je een X aantal uur in die je vervolgens vrij kunt besteden aan je website of webshop. Of dit een kleine visuele aanpassing is of een extra functionaliteit is, zolang het binnen je urenbundel past ben je er volledig vrij in hoe je dit invult.
Wij werken met een vaste prijs met betrekking tot de templates. Dit geldt voor zowel de websites als de webshops. Los van de vaste prijs voor deze producten is het mogelijk om een strippenkaart af te nemen. Hiermee koop je een X aantal uur in die je vervolgens vrij kunt besteden aan je website of webshop. Of dit een kleine visuele aanpassing is of een extra functionaliteit is, zolang het binnen je urenbundel past ben je er volledig vrij in hoe je dit invult.
Het maakt niet uit in welke branche je actief bent, hoeveel medewerkers je bedrijf heeft of dat je een freelancer bent. Onze producten zijn voor iedere ondernemer geschikt. Het maakt daarbij niet uit welk van onze producten je kiest. Er zijn MKB’ers met een template website en freelancers met de meest uitgebreide premium websites. Er is voor ieder wat wils en altijd een product dat aansluit bij jouw wensen en vereisten!
Mollie is de payment provider die wij gebruiken bij iedere webshop die we bouwen. Het grote voordeel van het gebruik van Mollie is dat we gemakkelijk koppelingen kunnen maken met de meest populaire betaalmethodes. Denk hierbij aan IDeal, Creditcards of PayPal. Maak je al gebruik van een andere payment provider en wil je je nieuwe webshop hier ook mee koppelen? Geen probleem natuurlijk, met onze brede kennis en ervaring kennen we de meeste providers goed en maken we ook deze koppeling graag voor je!
WooCommerce is het platform dat we gebruiken voor de ontwikkeling van jouw nieuwe webshop. Het betreft een uitbreiding van WordPress die ervoor zorgt dat je een webshop hebt met productpagina’s, Winkelwagen, Afreken pagina, Vooraad en productbeheer en nog veel meer. Vervolgens geven wij al deze pagina’s een mooi ontwerp en koppelen we mollie zodat je binnen zeer korte tijd jouw eerste bestellingen kunt verwerken met je nieuwe webshop!
Het toevoegen van producten doe je even makkelijk als het aanpassen van teksten en foto’s binnen je website. Enkel doe je dit niet in de pagebuilder maar in het WooCommerce scherm. Hier voeg je super makkelijk een titel, foto, beschrijving etc. in en publiceer je binnen enkele minuten jouw nieuwe producten toe aan je webshop. Ook variabele producten zijn gemakkelijk zelf aan te maken. Denk hierbij aan bijvoorbeeld een fles frisdrank in verschillende formaten waarbij voor ieder formaat een andere prijs moet worden gerekend.
SEO staat voor Search Engine Optimalisation wat makkelijk vertaald het optimaliseren van je website voor Google inhoud. Wat SEO precies allemaal inhoudt is niet uit te leggen in een kort antwoord zoals hier. Maar om het makkelijk te houden zijn het verschillende – meer dan 200 verschillende – factoren die invloed hebben op jouw online vindbaarheid. Deze factoren zorgen samen uiteindelijk voor jouw positie in Google op relevante zoekwoorden. Voor meer informatie over SEO kun je ons altijd bellen, we beantwoorden graag je vragen omtrent dit onderwerp.
Of jouw website goed vindbaar is, hangt zoals hierboven omschreven af van vele verschillende factoren. Deze factoren zijn verdeeld over verschillende vlakken waarvan “on site” of te wel op jouw website er 1 van is. Wij zorgen er standaard voor dat deze factoren op jouw website zo optimaal mogelijk staan ingericht. Zo sta je per definitie al met 1 – 0 voor op je concurrentie. Zoals eerder genoemd is de vindbaarheid van je website van meer dan alleen dit afhankelijk, maar wel leg je er een sterke fundering mee!
Het koppelen van een contactformulier met een CRM is een vraag die wij steeds vaker en vaker krijgen. Logisch ook wanneer je kijkt naar de tijd die dit je kan besparen op jaarbasis. Hoe makkelijk is het wel niet dat de gegevens van een lead / potentiële klant direct worden ingeladen als nieuwe relatie in jouw CRM naar keuze? Dit scheelt keer op keer dezelfde manuele handelingen wat je op jaarbasis uren en misschien zelfs wel dagen scheelt! Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken!
Wat wij van jou als klant verwachten is hetzelfde als dat jij van ons verwacht en kan verwachten. Denk hierbij aan heldere communicatie en snel aanleveren van materiaal. Wanneer wij moeten wachten op materiaal kunnen wij de korte doorlooptijd niet garanderen. Het is dus belangrijk dat jij als klant ook meewerkt aan de korte doorlooptijd van de ontwikkeling van jouw nieuwe website!
Wanneer je met vragen zit dan kun je altijd bij ons terecht met vragen. Bel of mail ons met je vraag dan beantwoorden we deze graag. Moet er even een kleine en snelle aanpassing gebeuren zijn wij de beroerdste niet en zullen we hier niet direct een factuur voor hoeven sturen. Uiteindelijk is het belangrijk dat jij je als klant goed geholpen voelt!
De deur staat bij ons kantoor in Wageningen altijd voor je open, kom dus gerust bij ons langs. Onder het genot van een kop goede koffie bespreken we graag je wensen of iets waar je tegenaan loopt! Onze medewerkers zijn een en al oor wanneer je ergens mee zit en denken graag met je mee in een goede brainstorm sessie! Wees dus welkom, om er zeker van te zijn dat wij tijd hebben om je direct te kunnen helpen wanneer je langs komt bel of mail even van te voren dan maken wij graag tijd voor je vrij!
Wanneer gewenst regelen wij voor jou een professioneel mailadres. Dit is een info@jouwdomeinnaam.nl adres waarmee je direct professioneel overkomt op de persoon met wie je op dat moment in contact bent. Ook andere voorzetsels als je naam o.i.d. zijn natuurlijk mogelijk. Wil je dit aanvullen met een strakke email handtekening is dit ook mogelijk. Vraag hiervoor naar de mogelijkheden voor oplevering van je website!
De voortgang van jouw nieuwe website kun je gemakkelijk volgen via ons portaal: Mijn Markethinq. Hier zie je de status, aangevuld met wat er eventueel nog van je wordt verwacht voor we verder kunnen met de ontwikkeling. Verder ontvang je van ons e mail notificaties wanneer de status van je project is aangepast. Zo ben je altijd op de hoogte van de voortgang van je website en kunnen we snel door met de volgende stap! Wel zo prettig, niet? Heb jij nou nog aanvullingen voor ons in dit proces? Voel je dan vrij om deze met ons te delen zodat wij onze dienstverlening nog verder kunnen perfectioneren!