Veelgestelde vragen

Vragen zijn er om beantwoord te worden! Daarom vind je op deze pagina de vragen die ons het meest gesteld worden.
Wij hebben veel tijd geïnvesteerd in interne processen. Door dat deze processen zo optimaal mogelijk zijn ingericht kunnen we snel schakelen. Verder zitten we dagelijks met 3 gemotiveerde webdesigners klaar om van jouw online wensen werkelijkheid te maken! Ook hebben we veel tijd geïnvesteerd in het ontwikkelen van templates. Bij ons template model kies je zelf een template uit die wij vervolgens helemaal voor je personaliseren. Zo ben je bij ons al vanaf 5 dagen online zijn!
Wij zijn niet goedkoop, maar eerlijk geprijsd. Wij hanteren een marktconform uurtarief en hebben veel geïnvesteerd in de optimalisatie van onze workflow. Zo hebben wij simpelweg minder tijd nodig voor het ontwikkelen van een website van de concurrent. Zo kunnen we niet alleen snel een website opleveren, maar ook tegen een eerlijke prijs!
Zelf aanpassingen doen aan je website is nog nooit zo makkelijk geweest. Wij zeggen altijd, als je een tekstdocument kunt bewerken in Word, dan kun je ook de teksten aanpassen op je website! Ook foto’s aanpassen, vervangen of toevoegen is een fluitje van een cent. Zo hoef je dus niet steeds ons te vragen om iets aan te passen op je website maar hou je het beheer gewoon in eigen hand. Mocht je er toch niet uitkomen dan helpen we je natuurlijk graag op weg!
Evenals bij een normale website kun je ook je webshop heel gemakkelijk zelf beheren. Ben je bang dat je fouten maakt? Dan zorgen we ervoor dat je een beperkt account krijgt. Producten zelf toevoegen, aanpassen of verwijderen. Het kan allemaal zeer eenvoudig. Ook het bijhouden van je verkoopcijfers, omzet en voorraad zijn functionaliteiten die je kunt verwachten van een webshop gemaakt door Markethinq. Dit geldt overigens voor zowel de template als de premium variant!
Logische vraag! Natuurlijk is jouw nieuwe website en / of webshop volledig jouw eigendom na de complete betaling. Doordat je voor oplevering het volledige bedrag betaald ben je ten alle tijden volledig eigenaar van jouw website en / of webshop. Ook wanneer je besluit om bij ons weg te gaan je website / webshop mee te willen nemen naar een ander bureau, krijg je van ons alle benodigde gegevens om dit te gaan verzorgen! Want uiteindelijk is 100% klanttevredenheid wat wij nastreven!
Ons strippenkaart model werkt als volgt. Wat wij vaak in de praktijk zien is dat men na oplevering altijd nog een aantal wijzigingen zou willen doorvoeren in de website. Dit kunnen kleine visuele dingen zijn, maar het kan ook voorkomen dat die Agenda-module toch wel een vereiste blijkt te zijn. Hiervoor bieden wij strippenkaarten aan. Bij afname van een strippenkaart koop je een X aantal uur bij ons in. Deze uren zijn vervolgens vrij te besteden aan werkzaamheden aan je website. Je kunt dit zien als een prepaid kaart waarmee je vervolgens het hele jaar aanpassingen kunt laten uitvoeren aan je website!
WordPress is een van de meest gebruikte CMS’en wereldwijd. De meest uiteenlopende websites zijn ontwikkeld binnen WordPress. Ook veel van de websites die jij dagelijks bezoekt of gebruikt zijn gemaakt met WordPress. WordPress kent vele voordelen, van de stabiele basis die ervoor zorgt dat je website veel bezoekers aankan tot de gebruiksvriendelijkheid waarmee jij je foto’s en teksten kan aanpassen!
CMS is een afkorting voor Content Management Systeem, met andere woorden het systeem waarin je de content van je website kan beheren. Content kan in de vorm van tekst zijn, maar ook foto’s, blogberichten of in het geval van een webshop je producten. Een voorbeeld van een bekend CMS is bijvoorbeeld WordPress. Dit is tevens het CMS dat wij bij Markethinq gebruiken om jouw nieuwe website op te bouwen.
De prijs die je op je offerte ziet staan is de prijs die je betaald. Bij Markethinq hebben we een hekel aan verrassingen achteraf, dit herken je zelf ongetwijfeld ook. Daarom staat transparantie centraal binnen iedere samenwerking. Vraag je een offerte bij ons aan? Dan weet je dus direct waar je aan toe bent en hoef je niet bang te zijn dat er achteraf nog extra uren worden berekend. Dit sluit aan bij onze 100% tevredenheidsgarantie!
Standaard is je website natuurlijk helemaal up to date bij oplevering. Het account dat wij gebruiken voor beheer en je eigen account dat wij aanmaken zijn beide voorzien van een sterk wachtwoord. Zo is je website bij oplevering dus goed beveiligd. Wat echter wel van essentieel belang is, is dat je de website en de plug-ins die hierop staan up to date houdt. Wil je je hier geen zorgen om hoeven maken? Dan bieden wij hier het onderhoudspakket voor aan!
Hosting is wat ervoor zorgt dat jouw website online staat. Een website zonder hosting is als een vliegtuig zonder motoren. Je hebt het nodig om in de lucht te komen en te blijven. De hosting wordt door ons verzorgt op een server. Wij garanderen een uptime van 99.9% wat erop neerkomt dat je website nooit offline is. Ook zitten dagelijkse back-ups inbegrepen bij onze hosting. Dit heeft als voordeel dat als je een fout maakt bij het bewerken van je site of er een virus op je site staat we dit snel en doeltreffend kunnen repareren voor je!
Hosting wordt los afgenomen na oplevering van je website, we zien dat al onze klanten voorkeur geven aan alles onder 1 dak houden. Logisch, daarom neemt ruim 90% van de klanten die een website laat bouwen ook de hosting bij ons af. Wil je toch je website bij een andere partij onderbrengen dan is dit natuurlijk geen probleem. Houdt hierbij wel rekening dat er migratiekosten in rekening kunnen worden gebracht.
Wij werken met een vaste prijs met betrekking tot de templates. Dit geldt voor zowel de websites als de webshops. Los van de vaste prijs voor deze producten is het mogelijk om een strippenkaart af te nemen. Hiermee koop je een X aantal uur in die je vervolgens vrij kunt besteden aan je website of webshop. Of dit een kleine visuele aanpassing is of een extra functionaliteit is, zolang het binnen je urenbundel past ben je er volledig vrij in hoe je dit invult.
Het maakt niet uit in welke branche je actief bent, hoeveel medewerkers je bedrijf heeft of dat je een freelancer bent. Onze producten zijn voor iedere ondernemer geschikt. Het maakt daarbij niet uit welk van onze producten je kiest. Er zijn MKB’ers met een template website en freelancers met de meest uitgebreide premium websites. Er is voor ieder wat wils en altijd een product dat aansluit bij jouw wensen en vereisten!
Mollie is de payment provider die wij gebruiken bij iedere webshop die we bouwen. Het grote voordeel van het gebruik van Mollie is dat we gemakkelijk koppelingen kunnen maken met de meest populaire betaalmethodes. Denk hierbij aan IDeal, Creditcards of PayPal. Maak je al gebruik van een andere payment provider en wil je je nieuwe webshop hier ook mee koppelen? Geen probleem natuurlijk, met onze brede kennis en ervaring kennen we de meeste providers goed en maken we ook deze koppeling graag voor je!
WooCommerce is het platform dat we gebruiken voor de ontwikkeling van jouw nieuwe webshop. Het betreft een uitbreiding van WordPress die ervoor zorgt dat je een webshop hebt met productpagina’s, Winkelwagen, Afreken pagina, Vooraad en productbeheer en nog veel meer. Vervolgens geven wij al deze pagina’s een mooi ontwerp en koppelen we mollie zodat je binnen zeer korte tijd jouw eerste bestellingen kunt verwerken met je nieuwe webshop!
Het toevoegen van producten doe je even makkelijk als het aanpassen van teksten en foto’s binnen je website. Enkel doe je dit niet in de pagebuilder maar in het WooCommerce scherm. Hier voeg je super makkelijk een titel, foto, beschrijving etc. in en publiceer je binnen enkele minuten jouw nieuwe producten toe aan je webshop. Ook variabele producten zijn gemakkelijk zelf aan te maken. Denk hierbij aan bijvoorbeeld een fles frisdrank in verschillende formaten waarbij voor ieder formaat een andere prijs moet worden gerekend.
SEO staat voor Search Engine Optimalisation wat makkelijk vertaald het optimaliseren van je website voor Google inhoud. Wat SEO precies allemaal inhoudt is niet uit te leggen in een kort antwoord zoals hier. Maar om het makkelijk te houden zijn het verschillende – meer dan 200 verschillende – factoren die invloed hebben op jouw online vindbaarheid. Deze factoren zorgen samen uiteindelijk voor jouw positie in Google op relevante zoekwoorden. Voor meer informatie over SEO kun je ons altijd bellen, we beantwoorden graag je vragen omtrent dit onderwerp.
Of jouw website goed vindbaar is, hangt zoals hierboven omschreven af van vele verschillende factoren. Deze factoren zijn verdeeld over verschillende vlakken waarvan “on site” of te wel op jouw website er 1 van is. Wij zorgen er standaard voor dat deze factoren op jouw website zo optimaal mogelijk staan ingericht. Zo sta je per definitie al met 1 – 0 voor op je concurrentie. Zoals eerder genoemd is de vindbaarheid van je website van meer dan alleen dit afhankelijk, maar wel leg je er een sterke fundering mee!
Het koppelen van een contactformulier met een CRM is een vraag die wij steeds vaker en vaker krijgen. Logisch ook wanneer je kijkt naar de tijd die dit je kan besparen op jaarbasis. Hoe makkelijk is het wel niet dat de gegevens van een lead / potentiële klant direct worden ingeladen als nieuwe relatie in jouw CRM naar keuze? Dit scheelt keer op keer dezelfde manuele handelingen wat je op jaarbasis uren en misschien zelfs wel dagen scheelt! Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken!
Wat wij van jou als klant verwachten is hetzelfde als dat jij van ons verwacht en kan verwachten. Denk hierbij aan heldere communicatie en snel aanleveren van materiaal. Wanneer wij moeten wachten op materiaal kunnen wij de korte doorlooptijd niet garanderen. Het is dus belangrijk dat jij als klant ook meewerkt aan de korte doorlooptijd van de ontwikkeling van jouw nieuwe website!
Wanneer je met vragen zit dan kun je altijd bij ons terecht met vragen. Bel of mail ons met je vraag dan beantwoorden we deze graag. Moet er even een kleine en snelle aanpassing gebeuren zijn wij de beroerdste niet en zullen we hier niet direct een factuur voor hoeven sturen. Uiteindelijk is het belangrijk dat jij je als klant goed geholpen voelt!
De deur staat bij ons kantoor in Wageningen altijd voor je open, kom dus gerust bij ons langs. Onder het genot van een kop goede koffie bespreken we graag je wensen of iets waar je tegenaan loopt! Onze medewerkers zijn een en al oor wanneer je ergens mee zit en denken graag met je mee in een goede brainstorm sessie! Wees dus welkom, om er zeker van te zijn dat wij tijd hebben om je direct te kunnen helpen wanneer je langs komt bel of mail even van te voren dan maken wij graag tijd voor je vrij!
Wanneer gewenst regelen wij voor jou een professioneel mailadres. Dit is een info@jouwdomeinnaam.nl adres waarmee je direct professioneel overkomt op de persoon met wie je op dat moment in contact bent. Ook andere voorzetsels als je naam o.i.d. zijn natuurlijk mogelijk. Wil je dit aanvullen met een strakke email handtekening is dit ook mogelijk. Vraag hiervoor naar de mogelijkheden voor oplevering van je website!
De voortgang van jouw nieuwe website kun je gemakkelijk volgen via ons portaal: Mijn Markethinq. Hier zie je de status, aangevuld met wat er eventueel nog van je wordt verwacht voor we verder kunnen met de ontwikkeling. Verder ontvang je van ons e mail notificaties wanneer de status van je project is aangepast. Zo ben je altijd op de hoogte van de voortgang van je website en kunnen we snel door met de volgende stap! Wel zo prettig, niet? Heb jij nou nog aanvullingen voor ons in dit proces? Voel je dan vrij om deze met ons te delen zodat wij onze dienstverlening nog verder kunnen perfectioneren!

Mogen we aan de slag?

Ben je enthousiast geworden over onze werkwijze en projecten? Dan kun je hier gemakkelijk een offerte aanvragen voor jouw nieuwe website of webshop. Na akkoord kun je al binnen 5 dagen online zijn!

  • Binnen 2 uur in je mailbox
  • Persoonlijke offerte op maat
  • In het Nederlands, dus geen codetaal 😉
  • 100% vrijblijvend